lördag 10 mars 2012

Härligt!

Idag var jag äntligen nere på sportlife igen. En timmas bodybalance, asjobbigt. Mina ben fick bekänna färg. Ajje. Det var ett happeningpass så det var inte som vanligt. Det var fokus på teknik, så jag har nog gjort solhälsningen tjugo gånger. Lång avslappning på slutet under fleecefilt. Gött.

Efteråt var jag inte nöjd. Först fyrtio minuter där jag PW de första tjugo och sen joggade sista tjugo. Astråkigt och astrist ljudbok i öronen, men fick sällskap. Det kom nån och ställde sig bredvid, det är bra. Roligare att 'tävla'. När mina fyrtio var slut,med hjälp av upptempomusik, körde jag femton till. Underbart!!

Avslutade med en solning.

Snacka om nöjd morsa, en helt egen förmiddag! Det är lyx det!! Ikväll tjejfest :) vilken kanondag helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar