torsdag 29 mars 2012

Torsdag!

Och premiärtur på nya löpbandet. Det var ett tag sedan jag kutade, så det gick i vääldigt lugnt tempo. Jag vill inte ha några skador eller tröttna direkt. Lättjogg varvat med powerwalk. Hög skön musik i högtalarna och 40 minuters egentid i källaren. Härligt! Njöt av energin, nu måste jag ta tag i träningslivet igen. Leta efter den där sköna nöjda känslan i kroppen. Jag saknar den. En gång för alla. Jag har i alla fall stått emot både semla och bakelse, och sista veckornas enorma sockersug på kvällstid. Fan vad jobbigt.
Livet är en berg-och-dalbana.

Jag tar tacksamt emot tips på bra musik att springa till!!

1 kommentar:

  1. Hej vännen!
    Jag tränar till ENBART 90-talsmusik, typ corona, dj bobo, captain hollywood project o.l Skönt "dunk" och tempo heeela tiden! Bästa tränar-musiken om du frågar mig ;)

    SvaraRadera