onsdag 2 maj 2012

Morgonpromenad!

Jag fattar inte hur blogger har blivit. Det funkar inte att skriva som vanligt via ipad. Väldigt tröttsamt. Det inlägg jag skrev i förmiddags försvann. Nåväl. Dagen började med en mils promenad i rätt så ordentlig fart i sällskap av väldigt spännande ljudbok och vovve vid min sida. Underbart väder, på tok för mycket kläder på mig. Fantastiskt skön promenad. Efter prommisen var planen att jobba på kontoret. Men det ringde från dagis. Axel var sig inte lik. Bara att knata dit och hämta en pigg unge. Utan temp, hungrig och jag fattar inget... Han var ju frisk! Vi tog en cykeltur och han älskar det, kiknar i nerförsbackor. Jaja. Ikväll ett pass bodybalance. Det är så skönt. Men shit så stel jag blivit sista tiden. Bara att bita ihop och fortsätta body-balansa :) Nöjd!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar