söndag 28 oktober 2012

Fredag kväll!

Så var dagens pass avklarat. Challenge! Olika stationer, med fokus på armar kändes det som. Det var två stationer med boxning, otroligt skönt att få slå ur sig aggressioner :-) fyra varv hanns med idag, 60 sekunder, 45 sek, 30 sek och 30 sek per varv.

1. gummiband bakom ryggen armarna rakt upp, träna axlarna,
2. sitta ner luta mig bakåt, boxas mot kompis. Tränar magen.
3. TRX-linor från taket, luta mig fram och göra armhävningar i luften.
4. Tvärt om mot 2an, komoisen boxades och jag höll emot.
5. Stå upp och bara mata på box.
6. stå på tå på matta, ena handen med vikt rakt upp från sidan
7. tvärt om mot 5an, kompisen slog och jag höll emot.
8. rodd med vikter.
9. ena benet upp på bänk, det andra pendlar upp och ner, snacka om mjölksyra.
10. andra benet på bänken, mjölksyra allan.

färdigt, x fyra totalt 65 minuter.

Innan dess en uppvärmning, löpning, höga hopp, indianhopp, och armar.

Nu är jag nöjd. Det roligaste var boxningen, jag skulle vilja ha en sandsäck och ett par handskar och stå och slå på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar