onsdag 31 oktober 2012

Underbar timma!

Jag hoppade lunchen idag, eller den blev snarare en banan och ett kokt ägg i bilen till träningen :-) så jag lunchsprang i stället.

Åkte till Sportlife, och tänkte powerwalka på löpbandet. Men jag kände att jag hade massor  spring i benen, så jag joggade en timma. Fatta! Det var väl ett halvår sedan jag sprang så länge sist. Jag trodde att jag hade tappat allt vad flås heter. Men det fanns och jag kan inte säga att det var ens jättejobbigt! Självklart inget högt tempo, men det var inte det viktiga. Det viktiga var att benen funkade och att jag njöt! Det fanns folk att titta på, tvn var på i monitorn, jag lyssnade på ljudbok en stund och musik sista kvarten. Tiden bara flög iväg och jag kände euforin som jag saknat och längtat efter så länge. Jag blundade och sprang, benen gick av sig själva. Och jag njöt!

Äntligen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar