fredag 22 juli 2011

Igår kutade jag ju nästan elva km. Det blev inte långlångrundan. Jag är inte där konditionsmässigt ännu. Men känner att jag blir starkare för varje gång. Härligt! Om ett par veckor ska jag lägga på för långrundan, då blir det 1.7 km har jag för mig? Jag skulle aldrig kunna bli någon kortdistansare, långt ska det vara, kilometer efter kilometer. Nöta nöta, asfalt, grus, backar, bryggor. Njuta av utsikten. Havet. Bli illamående i långa backar, tvinga mig upp ändå.
Jag längtar till Öland. Dit ska vi om ett tag, hyrt stuga. Precis vid allvaret. Allvaret passar för allvarsam Ulrika ;) Där ska jag springa. Ska bli härligt! Inbillar mig att Allvaret är platt? Bara att löpa på med andra ord.

Ikväll kanske en kortrunda, rensa kroppen på slaggprodukter. Får se. Om tid finns.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar