tisdag 19 juli 2011

Sista veckan har jag sprungit varannan dag. Det känns bra att ha en dags återhämtning mellan löppassen.

Och jag har kommit över ett stort delmål. Jag har sprungit över en mil. Det gjorde jag igår och i lördags. Underbar känsla. Jag kan, min kropp kutar på. Det är ofattbart. Nästan.

Gårdagens träning var segt. Men jag hade kraft i benen, behövde inte tokstanna som i lördags. Igår kan jag ibte heller in i samma goa flow som tidigare då jag nästan känt mig hög och inte kunnat somna på kvällen. Det kunde jag igår å andra sidan hade jag nog slarvat med maten. Det funkar ju såklart inte att äta pulver och kaffe hela dagen, sen två timmar innan löpning komma på det och äta en kycklingfilé. Nja, inte helt korrekt.

Idag vilodag, och då kan jag pulvra och hålla igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar