måndag 24 oktober 2011

Måndag och på't igen!

Har haft en dejt idag. Med ett muskelberg! Jösses! Det var Sportlifes PT som träffade i eftermiddag. Och det var intressant. Han frågade och jag svarade. Jag berättade om mina mål. Mina närmsta som är att springa milen på under en timma. Mina mål för nästa år med två halvmaror och att någon gång komma i sådan form att fixa att springa ett maraton.
Jag blev så glad, för han var övertygad om att jag klarar redan nu att springa en mil på en timma, att jag nästan är där redan och att det bara är en liten ökning i ansträngning så är jag där. Jag ska testa imorgon. Han flinade när jag berättade om mitt 'springa-långt-tempo' där jag utan problem kan springa länge och dessutom klarar av att prata medans. Det är inte ok fick jag veta :-)

Fortsättning följer!!

Ikväll en timmas bodypump. Skönt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar