måndag 6 februari 2012

PT-tid!!

Så är jag på G igen. Julhelgen var lång besök och svårt komma iväg på träning när barnen var skol/dagislediga, sen två veckors resa med total karaktärsförlust i ätandet. Ursch! Nu nytt jobb som kräver fystest. Det var precis vad jag behövde: en rejäl fot i ändan. Upp i flås och styrka i armarna/axlarna/ryggen innan testet. Och jag har inte många veckor på mig! I slutet av februari redan, så nu jädrar ska här tränas!! Hårt och uthålligt.

Idag olika underarms och överarmsövningar, rygg också. Jag lärde mig nya maskiner. Men det bästa, det allra allra bästa, jag sprang en kvart först. Och så UNDERBART skönt det var. Benen gick av sig själva och hade jag inte haft PT-tid hade jag väl sprungit ännu :-) Imorgon ny träning utan PT. Springa springa!! :-D

Jag är lyrisk!!

................

Några timmar senare och jordens träningsvärk redan, jösses!! Hur blir det då imorron? Ajajaj!

Note to my self: Jag ska aldrig sluta träna igen, det är jobbigt och gör ont att komma igång igen!

:-)

2 kommentarer:

  1. Go girl! Nytt jobb igen? Spännande, vad skall du göra nu? ;-)

    SvaraRadera
  2. Bara extraknäck, jag saknar vården :)

    SvaraRadera