fredag 9 december 2011

Fredag!

Idag sprang jag bara. Lite mör i kroppen sedan igår. Jobbigt att behöva gå omkring och ha ont någonstans hela tiden. Varje dag. Men det blir väl bättre när jag mer kommer in i maskinerna.

Så idag sällde jag tiden på trekvart först. Så gick jag och gick och gick... Störtlöjligt. Det kom en tant och ställde sig bredvid mig, och började gå hon också. Sen började hon kuta. Och va fasen, jag kunde ju inte vara sömre så jag började också springa. Såklart. TävlingsUlrikan tog vid. Tanten körde intervaller på bandet. Jag malde på i hyfsat tempo. När hon slutade tänkte jag också sluta. För då hade det gått min trekvart. Men så fick jag energi någonstans ifrån. Ställde bandet på en halvtimma till som jag också sprang. Kändes skönt men ändå inte riktiga glädjeruset i kroppen.

Imorgon fm får vi dela på oss, maken får köra body pump-passet och sen när han kommer hem sticker jag iväg. Då ska jag springa trekvart först och sen köra igenom hela kroppen i maskinerna. Plus hantlar för mina aclar och triceps. Minst två timmars genomkörare ska avklaras. Måtte ingen käpp sättas i mina hjul och stoppa min plan. För sen på kvällen blir det trerätters show och vin... Både ock-känsla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar