onsdag 21 december 2011

Jo jädrar!

Det nya bp-passet igår var inte att leka med. I alla fall inte bisceps, rygg och ben. Utfallslåten var vidrig. Jag fick inte ihop det, utfall med hopp... va fn! Då måste man ju tänka ;-)
I vilket fall, jag får väl ge det några chanser till. Såklart. Jag kände att min egen gymträning gett resultat för mina axlar, den låten var inga problem, medans J tyckte den var jobbig. Jag har ju kört en del axelmaskiner, och hantlar på gymet. (det känns väldigt konstigt att skriva ordet gym och gymträning, som om jag tror att jag är någon gymmänniska... fast, det ÄR jag ju faktiskt. Men ändå, känns konstigt med ordet gym i komb med Ulrika...)

Skön träningsvärk i överarmar och ben idag. Härligt. Ska försöka ta mig ner ikväll och köra lite löpbandsintervaller, köra skiten ur benen ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar