onsdag 31 augusti 2011

Bodystep!!

Jag stod ut och försökte kordinera mina ben och armar upp och ner på den där brädan en stund. Jag kom av mig hela tiden. Så efter tio minuter var jag så irriterad att jag pinsamt nog gick därifrån! Ut genom dörren. Nu vet jag att jag inte ska ödsla min tid på varken Zumba eller Bodystep. Jag är mer ångvält. Nöter asfalt. Ältar samma samma, maler. Trampar crosstrainer. Kör Bodypump. För det var riktigt kul igår. Säkert skulle spinning funka också.
Så, i stället för step, gick jag ut i andra hallen och började springa på löpbandet. Det var premiär och snacka om billig fylla! Alldeles yr blev jag, måste blivit nån sorts kortslutning i hjärnan. Men det var bara att skärpa mig och springa på! Det kommer bli perfekt att träna intervaller på löpbandet! Jag sprang 8 km ungefär, råkade stänga av efter 4-5 km och fattade inte hur jag skulle fortsätta utan det blev omstart. Jaja, jag lär mig väl!

I morgon 30 minuter Core. Det är träning fär mage och rygg med hjälp av ett gummiband. Ska testa i alla fall. Jag kollade och det är inga stegkombinationer som tur är ;) borde hinna med lite löpband efteråt också. Hoppas det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar