lördag 6 augusti 2011

Musselloppet avklarat!!

Så himla häftigt! Idag sprang bästa L och jag våra fem kilometer i musselloppet. Vi segade på och sprang oss genom stan, folk klappade fram oss och hejade på oss och det var en frän känsla! Första biten låg jag lite före och sista biten låg L före. Bra att peppa varandra! Hade jag sprungit ensam hade jag garanterat stannat och gått bitvis. (Jag måste sluta med det och bara kuta på!)

När vi kom in på upploppet var benen trötta! Och vi sprang in på 33 minuter. Inget jättehögt tempo, men vi sprang hela tiden. Och jag är nöjd! Har haft eufori i kroppen hela eftermiddagen och kvällen. Det här gav mersmak!! Jag vill igen! Nästa år ska jag planera in och anmäla mig till olika lopp. Kul att träna för mål! Fokus på något :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar