onsdag 24 augusti 2011

Jädrar!

Vad jag har kutat ikväll. Jag har köpt mig ett par nya löparskor idag som såklart fick prövas ikväll. De stod där och glänste i trappan och bara lockade mig att testas =)
Jag hade ingen riktig plan, benen var lite tunga sen igår och lårets baksida är fortfarande ömt. Så några sega branta uppförsbackar tänkte jag undvika. Jag ville egentligen bara rasta benen...

Men de började pinna på. Jag har läst att man ska köra intervaller. Snabbkut ett tag och sen någon minut för återhämtning, och sen snabbt igen. Skitjobbigt! Men så blev det idag. En kort runda. Jag har aldrig sprungit så fort, och jag har aldrig svettats så mycket. Skönt! Men jag är inte lika skönt slut i kroppen som efter en milrunda.

Halsbränna :(

Längd: 4.4 km.
Tid: 28.33 min
Hastighet: 9.25 km/timma.

Kalorier: 334.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar