onsdag 24 augusti 2011

Rätt så ont!

I baksidan av mitt ena lår. Sträckning kanske. Borde vila. Kände det redan igår, men idag är det värre. Jaja, det läker väl.

Jag har fått info om 'Inför Gbg-varvet - löpning' i bland annat Uddevalla. Onsdagar i höst. 5-10 km löpträning med olika innehåll. Gratis och ingen anmälningsplikt, med instruktör. Det ska jag försöka att åka på, när det passar. Skulle vara skönt att komma väl förberedd till Göteborgsvarvet.

Idag blir det skoinköp. Igår såg jag att sulan undertill var blanksliten vid tårna. Så konstigt jag måtte springa? Stötdämpningen är sisådär dessutom. Borde åka till löplabbet i Gbg och kolla hur jag springer, på deras löpmatta.

Om en vecka öppnar Sportlife här i stan. Ska bli ett kul komplement till utomhusträningen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar