onsdag 7 september 2011

Logistikproblem!

Planen var kvällsträning. Ryggan packad. Kontentan blev - ingen träning. Beroende på att Ulrika glömt av föräldrarmötet på Majas skola som är ikväll.
Sportlife har inte fått ordning på medlemskorten ännu, så man kan bara vara där och träna när de har bemannad öppettid. Och det är mellan 10-21. Skit. Sen när korten är klara kan man träna mellan 05-23, det kommer att bli helt perfekt! Ute blåser det och regnar. Vill inte ut i det.

Morgondagens plan är ett löpbandspass på förmiddagen direkt klockan tio när de öppnar, och ett core-pass på kvällen, kanske lite löpträning efter det. Skulle tro att det är spring i benen då, om jag känner mig rätt.

Får helt enkelt stå ut med min träningsvärk sedan gårdagens sköna bodypump, och en ofrivillig vilodag ikväll.

Jo en sak har jag funderat på. Jag har vissa dagar ett grymt saltsug. Alltså ett GRYMT saltsug. Idag akutköpte jag piratpengar och tryckte i mig. Sen gick det över. Samma sak hände på Öland. Liksom vid några andra tillfällen. Saltbrist kanske efter ett tufft träningspass?? Ska salta lite på min mat ett tag och se om det blir bättre.

Oao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar