måndag 26 september 2011

Otäckt!

Nåt hände under lunchträningen idag. Jag sprang på löpbandet, först tio minuters powerwalk och sedan började jag att springa. Jag höjde tempot ett snäpp. Efter tjugo minuter tror jag, stod bandet helt plötsligt stilla. Jag har minneslucka. Men jag stod på mina ben och hade väl förmodligen tryckt på stop-knappen? Svetten forsade, jag mådde illa. Kroppen skakade. Fick sätta mig en stund och ta igen mig. Vete 17 vad det var för något. Frukostmusli och vaniljyoghurt som vanligt i morse. En massa kaffe på fm vid datorn. Skulle tippa på ett rejält blodtrycksfall eller en blodsockerdipp. Jädrigt läskigt var det i alla fall.

Efter en stund kändes det mycket bättre, så jag fortsatte de 20 minuter som var kvar. I mitt springa-hur-långt-som-helst-tempo. Saaakta men skönt. Nöjd.

Nu ägg, ostsmörgås och banan till lunch och några timmars jobb framför mig. Ska se om jag kan lära mig det förb%¤"/(-e faktureringsprogrammet. Alltså, hur svårt kan det vara?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar